TOPlist
 
Mehmet Agaoglu PDF Yazdır e-Posta

Yerköy Belediye Baskan Adayi Mehmet Agaoglu Hakkindaki Görüs ve isteklerinizi Yaziniz
Yorumlar (158)Add Comment
..., Düşük hitli yorum [Göster]
...
Yazan SettarGayretli, Şubat 02, 2009
mehmet6666, Ağaoğlu gibi bir adamın senin gibi birine cevap yazacağını düşünmemişsindir sanırım :) ben onun yerine açıklama yapayım sana.Yerköy seçmenini maraba sanmıyor merak etme ama sen kendini maraba olarak görüyorsan tabiiki birşey diyemem.Ayrıca oyu da Yerköy'de ondan yana da için rahat olsun.Üçüncüsü bırak karayalçını Gökçek Yerköy'e gelirse sana da el sallatırız ama elini sağdan sola mı sallar yukarıdan aşağıya mı onu bilemem (:

Eleştiri olur ama böyle kendini bilmeden eleştiremezsin.Karşında kimin olduğunun farkına var.Ama ben suçu sana bulmuyorum.Hakkaten bu yorumunun burda kalmasına müsade eden sevdiğim,saydığım Feramuz abiye ve Kürşad kardeşime yakıştıramadım.ALLah'a emanetsiniz!!
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +9
...
Yazan özelharekat, Şubat 02, 2009
işte mehmet666666666 diye devam eden kişi adamın asabını bozuyo çünkü ne kurduğu cümleden haberi var nede söyledği sözlerden.şimdi ne yapmam gerekiyor benim neyse oda öğrenir az kaldı.ama korku iyi sarmış milleti .ama bu kadar çekememezlik de olmaz demekki az kaldı sende kabullenecceksin bazı şeyleri.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +8
...
Yazan ersin_, Şubat 02, 2009
Değerli büyüğüm yerköye yakışan tek adam sensin.inşallah BELEDİYEYİ ALACAKSIN bu seçim bizim
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +11
...
Yazan KOCA REİS, Şubat 02, 2009
KOCA REİS YANINDAYIZ SONUNA KADAR.YERKÖY ADAM GİBİ ADAM GÖRECEK İNŞALLAH.SAYGILARIMLA
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +10
...
Yazan ~~MUSTAFA~~, Şubat 02, 2009
Herhalde bazı şahıslar bilmeden,laf olsun diye konuşmuşlar neyse biz ALLAH ın izniyle yola devam ediyoruz.ne demişler it ürür kervan yürür.ABİCİM YOLUN AÇIK OLSUN ARKANDAYIZ
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +10
..., Düşük hitli yorum [Göster]
..., Düşük hitli yorum [Göster]
...
Yazan 30 MART, Şubat 05, 2009
İnşallah vizyon sabihi,tecrübeli deneyimli olan Mehmet Ağaoğlu kardeşimizi 30 Mart ta başkan olarak görmek istiyoruz.hayırlı çalışmalar
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +9
...
Yazan MUHALEFET OLMAYI BIRAKIN!!!, Şubat 05, 2009
YİNE HEP AYNI ZAATLAR.YİNE MUHALEFET OLMUŞLAR.BAKTIMDA ALİ AMCANIZA ÖVGÜ YAĞDIRIP BU SAYFAYA GELİPTE SIRF M.AĞAOĞLU ABİMİZ ADAYLIĞI ELİNİZDEN ALDI DİYE YİNE KURU SIKI ATMIŞSINIZ..HADİ TOSUNLAR ALİ AMCANIZIN SAYFAYA.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +9
..., Düşük hitli yorum [Göster]
..., Düşük hitli yorum [Göster]
...
Yazan maxpayn, Şubat 07, 2009
böyle yazılar yazarak kutuplaşmaya girmeyelim gidersin sn sadir durmazın sayfasına yazarsın neyi ifade etmeye çelışıyorsun kendi aklınca kurtbeyi
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
...
Yazan özelharekat, Şubat 07, 2009
adam olana birşey diyorum,3_4 tane yorum yazmışsınız densiz densiz gidin kimi destekliyorsan onun sayfasına yaz.bak terbiyesizlik yapmayın gidin şurdan.bizim hiç birimiz çıkıp yok efendim ağaoğlu alacak şöyle olacak böyle olacak diye diğer adayların sayfasına yazmadık.burda siz prim yapamazsınız ayrıca geliyonuz hep ağaoğluna yazıyonuz niye çünkü korku sardı oğlum basın gidin şurdan adam olun..adamı başka şeylere sevk etmeyin
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +6
...
Yazan REİS im, Şubat 07, 2009
Reis sonuna kadar yanındayız çatır çatır bu belediyeyi alacaksın inşallah.SAYGILARLA
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +7
...
Yazan ~~MUSTAFA~~, Şubat 07, 2009
Yine mi buraya başkaları yazdı.Gidin diğer sayfalara yazın bakın it ürür kervan yürür sözü var.basın gidin şurdan..oglum sizin inadınıza bu belediye bizm olacak
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +7
..., Düşük hitli yorum [Göster]
..., Düşük hitli yorum [Göster]
..., Düşük hitli yorum [Göster]
..., Düşük hitli yorum [Göster]
...
Yazan YeniYerköy, Şubat 07, 2009
Kurrtbeyi
Sizin adayınız san ki gültepe mahallesinden gelmiş gibi konuşuyosun. Tamam Ben Saadet partiliyim ama sen Sadir abiyi destekliyosun da, o da ağaoğlu gibi dışardan geldi. Sen niye aynı koşullardaki adamı eleştiriyorsun?
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +5
...
Yazan özelharekat, Şubat 08, 2009
mert_66 nickli zaat sen nerden biliyodunda mal mal konuşuyon.oğlum senin fişinde çekilecek.öyle bilmeden kimsenin özel hayatında yorum yapma seni yaşatmam..diğerlerine gelince oğlum siz hala buraya yazıyonuz o belediye çatir çatır alınacak.millet çalışmalara başladı hiç birinizden ses çıkmıyor.önce işinize önem verin.bak elli kere söyledim gidin kendi adamınıza yazın diye hala burda şerefsizlik yapıyosunuz.it ürür kervan yürür ürüyon hadi lannnnnnnnnnnnnnnnnn
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +2
...
Yazan maxpayn, Şubat 08, 2009
Ak partinin Yrköy de yaşayan hiç mi aday adayı yoktu da ya da yerköy o kadar mı kopuktu da gitti abdulkadir aksu denen art niyetli bir insanın onayını alarak geldi buna neden diyecek bir lafınız yok.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -4
..., Düşük hitli yorum [Göster]
..., Düşük hitli yorum [Göster]
..., Düşük hitli yorum [Göster]
...
Yazan vatandas_rıza, Şubat 08, 2009
arkadaslar eger mehmet agaoglu mhpden aday olsaydı herkes ona mılıtan dıyeceklerdı sımdı akpden aday oldu sımdı neden demıyolar agaoglu zmannında catlıları saklayan ınsan bunu bılıyonuzmuydu sımdıneden kımse tepkı gostermıyo ve herkes kokten akplı gıbı agaogluna sahıp cıkıyo
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +8
..., Düşük hitli yorum [Göster]
...
Yazan özelharekat, Şubat 08, 2009
şu halinize bakın hele adam karalıyo ülkücülükten bahsediyor tüh sizin ALLAH belanızı versin sizin yüznüzden ne hallere düştük.ülkücülük adam karalamak değil sen nasıl ülkücülükten bahsediyon.la size dedimki kimsenin özelhayatı hakkında bilmeden yorum yapmayın bak çok büyük terbiyesizlik oluyor.bunu haysiyeti şerrefi olmayan satlık adamlar yaapr.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
..., Düşük hitli yorum [Göster]
...
Yazan fatih_06, Şubat 08, 2009
yazık yazık çatlıya sahip çıkmıs o kımkı catlıya sahıp cıkıyo bolelerı anca akp ye yakısır. akp turkıyeyı sattı buyrun sızde yerkoyu satın
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -3
...
Yazan kurtbeyii-gökbörü, Şubat 09, 2009
GELDİĞİMİZ İLK GÜNDEN İTİBAREN BELEDİYEYİ ÖZELLEŞTİRECEĞİZ... YAPARLARMI YAPARLAR VALLA BÖLE BİR PARTİNİN MENSUBU OLMAKTAN ALLAH KULLARINI KORUSUN... AMİN
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -4
...
Yazan 07.02.2009 AK PARTi Genel Başkanı ve Başbakan Erdoğan, “Tüm Türkiye Belediye Başkan Adayları Toplantısı” ve 2009 Yerel Seçim Kampanyasının kamuoyuna takdim töreninde konuştu: , Şubat 09, 2009
Başbakan Erdoğan, belediye başkan adaylarının bu konuda hassas olduklarını bildiğini belirterek, 'Belediye başkanlarımıza bu yönde çamur atanlar oldu. Bundan sonra da bu çamur siyasetine devam edecekler, bundan hiç endişeniz olmasın. Bunlara asla aldanmayacak, bize engellemeye, bizi yavaşlatmaya, durdurmaya çalışanlara asla prim vermeyeceğiz' dedi
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
..., Düşük hitli yorum [Göster]
...
Yazan maxpayn, Şubat 10, 2009
zaten AKP=Tayyip Erdoğan. yerköyde siyaseti tayyip erdoğan mı yapacak Mehmet ağaoğlu mu ayırdımını iyi yapalım arkadaşlar.Tayyip Erdoğan şunu demiş bunu demiş bana ne ondan Yerköy de Mehmet Ağaoğlu ne demiş onu söyleyin??
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -3
..., Düşük hitli yorum [Göster]
...
Yazan 07.02.2009 AK PARTi Genel Başkanı ve Başbakan Erdoğan, “Tüm Türkiye Belediye Başkan Adayları Toplantısı” ve 2009 Yerel Seçim Kampanyasının kamuoyuna takdim töreninde konuştu, Şubat 10, 2009
Başbakan Erdoğan, belediye başkan adaylarının bu konuda hassas olduklarını bildiğini belirterek, 'Belediye başkanlarımıza bu yönde çamur atanlar oldu. Bundan sonra da bu çamur siyasetine devam edecekler, bundan hiç endişeniz olmasın. Bunlara asla aldanmayacak, bize engellemeye, bizi yavaşlatmaya, durdurmaya çalışanlara asla prim vermeyeceğiz' dedi
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +5
...
Yazan 07.02.2009 AK PARTi Genel Başkanı ve Başbakan Erdoğan, “Tüm Türkiye Belediye Başkan Adayları Toplantısı” ve 2009 Yerel Seçim Kampanyasının kamuoyuna takdim töreninde konuştu, Şubat 10, 2009
Başbakan Erdoğan, belediye başkan adaylarının bu konuda hassas olduklarını bildiğini belirterek, 'Belediye başkanlarımıza bu yönde çamur atanlar oldu. Bundan sonra da bu çamur siyasetine devam edecekler, bundan hiç endişeniz olmasın. Bunlara asla aldanmayacak, bize engellemeye, bizi yavaşlatmaya, durdurmaya çalışanlara asla prim vermeyeceğiz' dedi
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +4
...
Yazan Fero, Şubat 11, 2009
Arkdaslar ilk ve son kez uyariyorum eger Tartisma küfüre varirsa siteden uzaklastirdigimiz gibi Konu basliginida kaldirmak zorunda kalicaz. Simdilik tüm küfür icerikli yorumlari siliyorum insallah tekrari olmaz
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
...
Yazan Settar Gayretli, Şubat 11, 2009
Mehmet Ağaoğlu'nun kişiliğine hakaret etmekle görevlendirilmiş üç beş tane ÇAKAL var.Bu ÇAKALLAR tüm web siteleri dolaşarak Ağaoğlu'na hakaret edip iftira atmaktalar.Size söylüyorum ey ÇAKALLAR!! Haddinizi bilin.Az kaldı zaten bu ÇAKALLARIN kimler olduğunu öğrenmeye ve bu ÇAKALLARA kimlerin bunu söylettiğini de öğrenecez.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +2
..., Düşük hitli yorum [Göster]
...
Yazan 07.02.2009 AK PARTi Genel Başkanı ve Başbakan Erdoğan, “Tüm Türkiye Belediye Başkan Adayları Toplantısı” ve 2009 Yerel Seçim Kampanyasının kamuoyuna takdim töreninde konuştu,, Şubat 12, 2009
Başbakan Erdoğan, belediye başkan adaylarının bu konuda hassas olduklarını bildiğini belirterek, 'Belediye başkanlarımıza bu yönde çamur atanlar oldu. Bundan sonra da bu çamur siyasetine devam edecekler, bundan hiç endişeniz olmasın. Bunlara asla aldanmayacak, bize engellemeye, bizi yavaşlatmaya, durdurmaya çalışanlara asla prim vermeyeceğiz' dedi
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +2
...
Yazan özelharekat, Şubat 12, 2009
az kaldı az yapın öpcelik o dillerde yutturulacak birgün.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +4
..., Düşük hitli yorum [Göster]
...
Yazan kurtbeyii-kahrtaman, Şubat 12, 2009
EVET evet akp döneminde baya tarikat örgütlerinin mensupları sınavsız polis oldu...
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -5
...
Yazan özelharekat, Şubat 13, 2009
yuttuğun zaman kimin yutturduğunu göreceksin tosun.oldu bekle gör
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +5
...
Yazan 07.02.2009 AK PARTi Genel Başkanı ve Başbakan Erdoğan, “Tüm Türkiye Belediye Başkan Adayları Toplantısı” ve 2009 Yerel Seçim Kampanyasının kamuoyuna takdim töreninde konuştu, Şubat 13, 2009
Başbakan Erdoğan, belediye başkan adaylarının bu konuda hassas olduklarını bildiğini belirterek, 'Belediye başkanlarımıza bu yönde çamur atanlar oldu. Bundan sonra da bu çamur siyasetine devam edecekler, bundan hiç endişeniz olmasın. Bunlara asla aldanmayacak, bize engellemeye, bizi yavaşlatmaya, durdurmaya çalışanlara asla prim vermeyeceğiz' dedi
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
...
Yazan eroluyanık, Şubat 13, 2009
öncelikle butun belediye baskan adaylarina basarilar dilerim. burda önemli olan yerkoye hizmet edebilecek yerkoyun kaderini degistirebilecek goc veren degil goc alan bir ilce konumuna getire bilecek bir aday ustunde durulmasidir tabiki herkesin ideal i iyi hizmet edebilmek. bu genel secim degil. bir bakin sorguna ikdidarin nimetmerinden her zaman yararlanmistir akilli olmak lazim siyasi gorusunuzu bir tarafa birakir saniz ilcenin menfatlerini goz ardi edemez siniz sayin mehmet agoglu gecmisi belli saygin ve durust bir insan diger adaylarda memleket;imizin birer evladi bugune kadar cesitli sekillerde hizmet etmislerdir soz konusu yerkoy ise agoglu bu isi yapa bilecek kapasitede bir insan siyasi goruslerinizi bir tarafa birakarak olaylara biraz daha gercekci bak maliyiz birde sayin arkadaslar elestirilerinizi insani olculer icinde yapmak adam olmanin erdemidir ankete katilan butun arkadaslara saygilar sunar butun adaylara basarilar dilerim allaha emanet olun
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +10
...
Yazan YERKÖY666, Şubat 13, 2009
Ağaoğlu Allahın izniyle seçimi kazancak ve ona karşı ittifak yapan adayların ve yandaşlarının(kurtbeyi) alayına gidecek bu zafer. Rafet Çelik'e demezsin bir şey çünkü kader ortağısınız kaybeden olacaksınız. Davayı satmaktan bahsediyorsun kendi partinin yöneticileri nerelerden gelmiş acaba? Bunlar nafile çabalar yıpratma çabaları ama hepsi boşa 30 Mart'ta hepinize benden soda.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +4
...
Yazan Tarafsız Yerköylü, Şubat 15, 2009
Yorumlardan anladığım kadarıyla sayın Ağaoglu uzun yıllar yerköyde yaşamamış yada yerköylü degil yani yerköyün sorunlarını ve yerköylünün sıkantılarını yakından bilen birisi değil.Bu durumda işi zor Gönül isterdiki AKP nin adayı yerköylü olsun bizde iktidarın nimetlerinden faydanalalım.Sayın Ağaogluna Başarılar.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -1
...
Yazan YERKÖY666, Şubat 15, 2009
Tarafsız yazan arkadaşım Mehmet Ağaoğlu 30 yıla yakın bir süre Yerköy'de yaşamıştır ve Yerköy'den hiç bir zaman kopmamıştır. Burada dile getirilen bazı sözler maksatlı ve art niyetli olduğundan sizi de yanıltmışlar umarım bu söylediklerimi de dikkate alırsınız.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +4
...
Yazan -yozgatlı66-, Şubat 15, 2009
adamın doğum yeri çicekdağ bi defa adam 30 yıldır ankarada oturuyo bu adam yerköyden bağını koparmazsa ne ye yararki bunlar bos seyler kendi yerköyümüzün adaylarını destekliyok ağa oğlunu biz kargoyla ankaraya göndercez siz kendinizi öle kandırın
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -4
...
Yazan özelharekat, Şubat 16, 2009
yav adamlar hala karalama kampanyasına devam ediyolar.hiç bişey demiyom adamlar boş adam ne yapsın adam karalayarak rant sağlamaya çalışıyor la git işine boş konuşmayı bırak kabak tadı verdi artık.hep aynı adam hep aynı sözzler yeter senin ne güçün yeter nede çapın yeter konuşma artık bnde sıkıldım artık bize adam gibi adam lazım ki onunla muhattap olalım
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +2
...
Yazan YERKÖY666, Şubat 16, 2009
Ben demişim 30 yıla yakın Yerköyde kaldı adam demiş 30 yıldır ankarada yaşıyor. Sanki tanıyormuş gibi kulaktan dolma bilgilerle salla belki tutar. Siz zaten 1975 den beri biz Yerköyün kendi çocugu diye tabir ettiğin kişilere veriyok diyosunuz ne faydasını gördünüz Yerköy ne derece ilerledi? Bu Yerköy'de kim kaç yıl yaşadı bu yerköyün cocugu bu çiçekdağın bu bilmem nerenin diye boş beleş siyaset yapmayın allah aşkına daha mantıklı bahaneler üretin. Bunlar artık yavan kaldı kimse yemez bu lafları yediremezsin kimseye.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +4
...
Yazan aşikar, Şubat 16, 2009
sana hiç şans tanımıyorum ağoğlu devletin desteğini arkana alarak iş yapmayı düşünme eli çantalı adam şahsi kişiliğinle iş yapmaya çalış
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -3
...
Yazan -yozgatlı66-, Şubat 16, 2009
özelhareket kardeş seen neyi biliyosun ki sen konusmayı bilmezken biz diksiyon dersi veriyoduk eğer tartısmaya varsan buyur hodri meydannn
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -2
...
Yazan -yozgatlı66-, Şubat 16, 2009
haa bu arada adayınız ankaradan audi Q7 getirmiş gidin bakın bakalım plakasındaki harflere merak etmeyin ben söyleyim MHP
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +1
...
Yazan -yozgatlı66-, Şubat 16, 2009
yerköy666 kardeş gel senle ankaraya gidelim ankara ulusta senin adayının dükkanı var yanındaki esnaflara soralım kaç yıldır burada diye yani biz bunları bos yere söylemeyiz elbette dayandığımız bi bilgi kaynağımız var
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -1
...
Yazan ~~başarılar~~, Şubat 16, 2009
bak güzel kardeşim devletin desteği demek yerköylünün ve yerköye olan hizmetlerin verilen önemi ifade eder.canım kardeşim sende biliyorsun ama yediremiyorsun bu adayın herkese faydası olacak sen nasıl yerköylüsün milletin adamlığını yapmayı bırak.herkese başarılar
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
...
Yazan özelharekat, Şubat 16, 2009
la ne diksiyonu sen kıvırttırırken biz kendi yerköyümüzde kendi şivemizi konuşuyoduk bas git şurdan.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -1
...
Yazan özelharekat, Şubat 16, 2009
bak hele yozgatlı66 nickli zaat audi Q7 nin plakası mhp dedinya sana kim söylediyse yanlış söylemiş.tosun o siyah Q7 nin plakası yurtdışından gelmiş.bu Q7 di siyah değil gri_met.bide mhp olsun ne olacak ne değişecek.yazık yazık bununla biryere gelinmez.ayrıca adam orda hakkıyla ekmek parası kazanıyor lan adi sen emeğede laf söylüyon.senin destekledğin adam belli ben yine birşey demiyom çünkü desem senin adayının çok pisliği var karalamakta çok basit.neyse bize yakışmaz ALLLAH yolnuzu açık etsin
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
...
Yazan 07.02.2009 AK PARTi Genel Başkanı ve Başbakan Erdoğan, “Tüm Türkiye Belediye Başkan Adayları Toplantısı” ve 2009 Yerel Seçim Kampanyasının kamuoyuna takdim töreninde konuştu, Şubat 16, 2009
Başbakan Erdoğan, belediye başkan adaylarının bu konuda hassas olduklarını bildiğini belirterek, 'Belediye başkanlarımıza bu yönde çamur atanlar oldu. Bundan sonra da bu çamur siyasetine devam edecekler, bundan hiç endişeniz olmasın. Bunlara asla aldanmayacak, bize engellemeye, bizi yavaşlatmaya, durdurmaya çalışanlara asla prim vermeyeceğiz' dedi
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +4
...
Yazan -yozgatlı66-, Şubat 16, 2009
birader sana soruyorum diksiyon ne demek yav sen yerköy sivesiyle ne yaptın ki bosta gezen adamsın işte:dddddddddd
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -2
...
Yazan -yozgatlı66-, Şubat 16, 2009
işte o mhp yazan araç ta bisey anlasılıyo onuda söleyim mi mhp de sığınamamış kendini baka partiye satmıs demek oluyo
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -3
...
Yazan özelharekat, Şubat 16, 2009
la oğlum içinde değilsin bu işlerin mal mal konuşuyon.kulaktan duyma laflarla konuşma.size akp tekmeyi bastı gittin bağimsiz çıktın madem partini okadar seviyodun gelir adamı desteklerdin la oğlum koltuk sevdasını bırakın gelin adam olun.oğlum öpce pöce konuşma vallha senin gibi kafasızlara laf anlatıyom ben sıklıdım.ha cevap vermem artık sana.otur bekle seni ben adam edecem bekle beni koçum
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
...
Yazan -yozgatlı66-, Şubat 16, 2009
sen bu işlerin içinde ne kadar bulunuyosun ben de eminim o kadar bulunuyorum sana bisey soruyorum adayın halkın isteği aday değil bi defa adayın abd..k.... aksu nun torpiliyle geldi bunuda unutma senin seviyene inmek istemiyorum ama seviyemi düşürüyosun be ama normal senin gibi cahil insanla neden konusuyosunki doğru hata bende kusura bakma
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -2
...
Yazan 07.02.2009 AK PARTi Genel Başkanı ve Başbakan Erdoğan, “Tüm Türkiye Belediye Başkan Adayları Toplantısı” ve 2009 Yerel Seçim Kampanyasının kamuoyuna takdim töreninde konuştu, Şubat 16, 2009
Başbakan Erdoğan, belediye başkan adaylarının bu konuda hassas olduklarını bildiğini belirterek, 'Belediye başkanlarımıza bu yönde çamur atanlar oldu. Bundan sonra da bu çamur siyasetine devam edecekler, bundan hiç endişeniz olmasın. Bunlara asla aldanmayacak, bize engellemeye, bizi yavaşlatmaya, durdurmaya çalışanlara asla prim vermeyeceğiz' dedi
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
...
Yazan YERKÖY666, Şubat 16, 2009
Aşikar isimli vatandaş ne dediğin belli değil. İş yaptığı zaman tabi ki kendi şahsı üstlencek kendi yazdığını kendin de anlam verdiğini sanmıyorum. Adam başkan seçilince Ak Partiye kardeşim ben şahsi gayretle bir şeyler yapacam taş taşıyacam deyip desteği red mi etsin ne tip insanlar gelip burda yazı yazıyor ne komik adamlarsınız ya.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +4
...
Yazan YERKÖY666, Şubat 16, 2009
Yozgatlı Ağaoğlunun Ankarada esnaf olduğunu sağır sultan duydu biliyor zaten mesele bu değil en az ankarada yaşadığı kadar Yerköyde yaşamış ve buralı bahsettiğimiz şey bu. Demişsin ki Abdulkadir Aksunun torpiliyle geldi falan bilmiyorsan öğren birader yerel seçimler için aday belirlenme sürecinde bu görevi Dengir Mir Mehmet Fırat üstlenmişti sonrasında Abdulkadir Aksu devraldı hiç bir aday yok ki Aksu'nun onayından geçmesin. Eğer aday olduysa Aksu'nun isteği doğrultusunda demektir. Arabanın plakasını görmen mümkün değil ya kulaktan dolma bilgi veya sallama. Velev ki mhp yazsa yurtdışı plaka öyle denk gelmediğini nerden biliyorsun. Hadi diyelim salladın tuttu arabayı veren kişi zamanında mhp almış ne değişecek? Çamur atmak için davayı sattı falan demişsin artık bunlardan vazgeçin çekindiğinizi bu kadar belli etmeyin. Korkmasanız Ağaoğlunun başkan olacagından bu kadar, bu karalama siyasetini devam ettirmezsiniz utanırsınız. Ne adammış Ağaoğlu hepinizin canını yaktı helal olsun.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +6
...
Yazan ......., Şubat 18, 2009
yasamıs doğru yerköyde 5 yıl yerköyde yaşamıs 30 yıl ankarada adama soruyolar sayın ağaoğlu su anda bulunduğunuz sokağın ismini söleyin biz size oy verelim diyolar adam parti yönetimine dönüp soruyo : bu sokağın adı neee ee bu adam da nerede sevda nerede yerköy de yaşamıslık adamı daha sokağını bilmediği yere başkan yaparlarmı boş hayallere uğraşmayın arkadaşlarrr
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -3
...
Yazan isyankarrrr, Şubat 18, 2009
yerköy666 arkadaş adamın buroşüründe iş adamı yazıyo peki ben sana soruyorum ağaoğlunun ankarada ne dükkanı var sen onu söle önceee o yaptığı işle iş adamı adamı ünvanını alırmı almazmı
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -4
...
Yazan YERKÖY666, Şubat 19, 2009
Kardeş uydurduğun yazının her kelimesinden belli. Adam 30 yıl Yerköy'de yaşadı diyorum git ikametgah tutuluyorsa önceye dair bak çok merak ediyorsan yani muhtemelen yaşından fazladır. O anlattığın kurma senaryoyu da yaşanmış gibi anlatma komik oluyorsun buna kim inanır allah aşkına. Böyle bir soru sormak ve bilirsen oy vercem demek zaten art niyetin edepsizliğin göstergesidir kendi hayal dünyanda yaşadığın şeyler bunlar cevap vermeye değmez. Eğer sen sokak ismi sorarak oyunu belirleyeceksen çık sokağa tut bir deli sokağı sor bilirse oyunu ona ver. Böyle bir zihniyete Yerköy halkı pabuç bırakmaz.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +2
...
Yazan YERKÖY666, Şubat 19, 2009
Ağaoğlu dediğin gibi tekstil işiyle uğraşıyor. Bu senin bakış açına bağlı Ağaoğlu ticarette tecrübelidir geçmişinde de bir çok girişimde bulunmuş bu konuda da gerekli donanıma sahiptir. İş adamı diye pek çok yerde lanse ediliyor sadece broşürde değil ayrıca iş adamının tanımı da esnek. Şimdi bunun muhabbetine girmek kadar mantıksız bir şey olamaz senin ilerisi için neler vereceğini ilçeye merak etmek gerekirken nerden açık yakalarım tarzı yaklaşımlarla başka adaylara prim yaptırma çaban boşa.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +4
...
Yazan özelharekat, Şubat 19, 2009
bunların inadına ALLLAH ın izniyle başkan olacaksın inşallah..bunların siyaseti boş konuşmak boşverin şunları
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +5
...
Yazan AGAOGLUNA CAĞRI, Şubat 19, 2009
ESKİ ULKUCULERDEN AGAOGLUNA CAGRIDA BULUNUYORUM GEL ULKUMUZUN ARDINDAN GIT MHP YI DESDEKLE ALİ RIZA YENIDEN BASKAN OLMASIN SEN TURKESIN YANINDA YETİŞTİN İHANET ETME DAVANA
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -5
...
Yazan mehmet12345, Şubat 19, 2009
EVI ANKARADYMIS DAHA ESI CALISMAYA DAHI GELMIYOMUS 40 SENE ONYCE CICEKDAGDAN AYRILMIS IYI BIRI OLABILIR AMA KONUSMASINI DINLEDIM IS YAPAMAZ BU ADAM
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -5
...
Yazan özelharekat, Şubat 19, 2009
herkes davasında.kimse davaya ihanet etmedi.amaç hizmet amaç yerköy.bu gerçi çoğunun işine gelmiyor olsun herkes anlıyacak.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +2
...
Yazan özelharekat, Şubat 19, 2009
mehmet13579 zaat bak tosun milletin özelhayatı hakkında bilmeden yorum yapma hassas bir konu.lütfen adam ol kendine yazık etme yazık olur sana
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
...
Yazan 07.02.2009 AK PARTi Genel Başkanı ve Başbakan Erdoğan, “Tüm Türkiye Belediye Başkan Adayları Toplantısı” ve 2009 Yerel Seçim Kampanyasının kamuoyuna takdim töreninde konuştu, Şubat 19, 2009
Başbakan Erdoğan, belediye başkan adaylarının bu konuda hassas olduklarını bildiğini belirterek, 'Belediye başkanlarımıza bu yönde çamur atanlar oldu. Bundan sonra da bu çamur siyasetine devam edecekler, bundan hiç endişeniz olmasın. Bunlara asla aldanmayacak, bize engellemeye, bizi yavaşlatmaya, durdurmaya çalışanlara asla prim vermeyeceğiz' dedi
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +2
...
Yazan YERKÖY666, Şubat 20, 2009
Çağrı da bulunan arkadaşa ülkü ortada kaldı mı ki ihanetten bahsediyorsun. Ne kadar eski ülkücü varsa emek vermiş çoğu dışlandı artık bitti o dönem. Mhp de artık ithal yöneticiler divanda yer alıyor. Eski ülkücülerin devri bitti anlayacağın. Mhp büyük bir yanlış içinde parti önce tabanına ihanet etti bir çok mhp li küstürüldü. Türkeş'ten sonra yanlış yönlendiriliyor parti yani artık o bahsettiğin ülkücülerin rol aldığı dönemlere elveda dedi mhp davayı da kendi yedi bitirdi.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
...
Yazan -yerköy halkı-, Şubat 20, 2009
yerköy666 kardeş bak ne güzel demişsin mhpnin divanında artık ithal adaylar yer alıyo diye senin adayında ithall senin adamında mhp den dışlanmadan akpden aday oldu yani senin adayın da parti tabanına ihanet etmiş biri biz İTAL ADAY İSTEMİYORUZZZZZZZZZ
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -4
...
Yazan 07.02.2009 AK PARTi Genel Başkanı ve Başbakan Erdoğan, “Tüm Türkiye Belediye Başkan Adayları Toplantısı” ve 2009 Yerel Seçim Kampanyasının kamuoyuna takdim töreninde konuştu,, Şubat 20, 2009
Başbakan Erdoğan, belediye başkan adaylarının bu konuda hassas olduklarını bildiğini belirterek, 'Belediye başkanlarımıza bu yönde çamur atanlar oldu. Bundan sonra da bu çamur siyasetine devam edecekler, bundan hiç endişeniz olmasın. Bunlara asla aldanmayacak, bize engellemeye, bizi yavaşlatmaya, durdurmaya çalışanlara asla prim vermeyeceğiz' dedi
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
...
Yazan YERKÖY666, Şubat 20, 2009
İthal aday dememişim yönetici demişim arkadaşım ithalden kastım şehir il ve ilçe sınırları değil başka partilerden gelip ülkücü diye yutturulmaya çalışılması yani tabanı yok saymak manasına geliyor bu. Hayatının önemli bir kısmı Yerköy'de gecmis bir insan icin ithal denemez. Yüz kere söyledik arkadaşım 30 yıla yakın Yerköy'de yaşadı diye artık yavan muhabbetleri bir kenara bırakın. Dediklerimi iyi okumamıssın Mhp'de dava kalmadı tabanına sahip çıkmıyor Türkeş'ten sonra dedim. Yani her dediğine cevap üstte vermişim ama insanın niyeti bozuk olunca buraya karalamaya kötülemeye girince ne desek boş. Senin gibiler çamur çaylak da yaşamaya layık bu kafa yapısı daha öteye götürmez.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +6
...
Yazan bozoksahini, Şubat 24, 2009
berber özdemirin yavrusu akp hakkında ftita attın ALİ RIZA hakkında iftira attın ayhan çelik hakkında iftira attın saadet partisi hakkında iftira attın utanmıyormusun sen sanıyon ki sadri kazanırsa yerköyde itfaiyecilik yapacam lan senin gibi iftiracıdan yerköye hayır gelmez samsun da sürün. arkadaşlar kurtbeyi rumuzlu arkadaş berber mesut özdemirin oğlu kendisi deşifre oldu yarın birgün polis kapılarına dayanacak......
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +0
...
Yazan halo_ibrahim, Şubat 24, 2009
açılışta en güzel şey mehter takımıydı yerköy çok ayıp etti ve hiç mehter takımına alkıoş çıkmadı çok ayıp oldu konuşma hiç güzxe l degildi bekir bozdagın sesi ne öle karga gibi
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -1
...
Yazan bozoksahini, Şubat 24, 2009
halo_ibrahim kardeş yerköyde bi star manavı var bilirmisin onların bi yeğeni var halil ibrahim diye onuda tanırmısın star manavı taa yolun ortasına kadar meyve kasası koyuyor millet geçecek yol bulamıyor sonrada zabıtayla papaz oluyorlar zabıta da ceza yazınca başlıyorlar belediyeyi eleştirmeye sen onları tanırmısın kardeş şu an mhp yi destekliyorlarmış
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -3
...
Yazan YERKÖY666, Şubat 25, 2009
Halo ibrahim millete sövdün geldin aklınca şimdi laf söylüyorsun. Biz sağduyuluz öyle oy bile veremicek kadar küçük kardeşlerimize oturup ne hakaret ederiz ne de şu söylediklerine cevap vermeye tenezzül ederiz. Kendince boş konuşmalarla laf sokup milleti tahrik etmeye hiç kalkma kimse aldırış etmez başka kapıya.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +4
...
Yazan mhp, Şubat 25, 2009
ayıp ayıp özel hayat diye birşey kalmadı üç yaşındaki çocuk zekasına sahip bazıları tehditler küfürler boşuna heder etmeyin kendinizi her iş olacağına varır ahmak boşuna çabalar insan evladı olun a parti b parti neyse ne önce adam olun adam
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -3
...
Yazan 24.02.2009 AK PARTi Genel Başkanı ve Başbakan Erdoğan Yozgat’ta, Şubat 25, 2009
Biz bunların her yaptığına laf yetiştiremeye kalksak Ankara'dan çıkamaz hale geliriz. Ama biz iş yapacağız, yapacağımız çok şey var. Yozgat atasözü çok güzel söylemiş; 'kara kazanın yanına varma, karası bulaşır'. Öyle mi? Biz AK Parti'yiz karaya bulaşmayacağız. Biz AK Parti'yiz, bu partinin üzerinde kara leke durmaz. Bu parti kara lekeyi kabul etmez. Güneş balçıkla sıvanmaz.'
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +1
...
Yazan 24.02.2009 AK PARTi Genel Başkanı ve Başbakan Erdoğan Yozgat’ta, Şubat 25, 2009
29 Martta son manşeti benim Bozok yaylamın evlatları yazacak. En son manşeti bu millet atacak, Yozgat atacak
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +2
...
Yazan 24.02.2009 AK PARTi Genel Başkanı ve Başbakan Erdoğan Yozgat’ta, Şubat 25, 2009
Hızlı trenin İstanbul Boğazı'nda denizin altından geçeceğini anlatan Başbakan Erdoğan, onbir tüpün birbirine birleştirildiğini, kısa bir süre önce bu tüplerin içerisinden geçerek, Üsküdar'dan Sirkeci'ye ulaştığını dile getirdi. Başbakan Erdoğan, şöyle devam etti:
'Ama orada kalmıyor bu iş. Nereye uzanıyor? Ta Yozgat'a uzanıyor. Nereden geçecek bu, Ankara'dan gelecek Sivas'a doğru giderken, bu YERKÖY-Sivas etabı buradan geçecek. Bu, arayı 141 kilometre kısaltacak. Dolayısıyla süratle giden bu trenle çok daha kısa zamanda benim vatandaşım Ankara'ya da öbür tarafa da ulaşma imkanını yakalayacak. 2012'de inşallah bunu bitireceğiz.

Kayaş-YERKÖY hattıyla ilgili çalışmalarımız da süratle devam ediyor. Bu hat tamamlandığında Ankara-Sivas arası 2,5 saate iniyor. Burada önemli bir noktayı vurgulamak istiyorum, tam 40 yıl sonra ilk defa bir şehrimiz demiryoluyla istasyona kavuşuyor. Van'dan sonra hiçbir ilimize demiryolu hattı döşenmemişti. Biz 40 yıl sonra bir ilki gerçekleştiriyoruz. Yozgat'ı demir yoluyla buluşturuyoruz.'

Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +1
...
Yazan whoiswho, Şubat 28, 2009
öncelikle kişiliğine, karakterine, yaşına güveniyorum... zaten Ak Parti öyle basit adamlara bu şansı vermez, örneğin cahit işler bu işi yapamazdı... eğer kazanırsa umaım irşeyleri daha doğusu çok şeyi bir an önce değiştirir, aktif olur... benim gödüğüm tek eksik yanı pasif biri gibi görünmesidir...
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +4
...
Yazan YERKÖY666, Şubat 28, 2009
whoiswho inşallah vereceğiniz destekle Yerköy'ümüz için hayırlısı olacak. Mehmet Ağaoğlu açılışı gördün mü bilmiyorum Bekir Bozdağ'ında dediği gibi mücadeleci tuttuğunu koparan bir yapıya sahip hep birlikte buna şahid olacağız inşallah siz desteğinizi esirgemeyin yeter.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
...
Yazan kurdum_66, Şubat 28, 2009
slm arkadaşlar sayın agaolglunun arabasının plakası nın mhp oldugunu söylüyorlasr nekadar dogru acaba
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -1
...
Yazan yerköy6690, Şubat 28, 2009
evet doğru plakası mhp yazıyooo
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -2
...
Yazan interesting, Şubat 28, 2009
mehmet ağaoğlumu kazanacak yav adam kim ya siz de iyice aBARTTINIZ ADAM yerköye ne yaptı bu zamana kadar yerköye neyi getirdi birine bi yardım mı etti dün yoktu bugün var hiç sans bile vermiyorum basbakanın deyimiyle İTHAL ADAY diyorummmmmmmm
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -2
...
Yazan ahmet çalıskan, Şubat 28, 2009
yav adam yerköye salça ve pekmez fabrikası kuracakmıs yerköyde üzüm mü var yaa yerköyde salça fab. kuracak kadar domates yetiştirme kapasitesi varmı ağaoğlu 30 yıl önce yerköyden ankaray teflek köyünden pekmez götürüyomuşda pezmezi çok güzel oluyomuş peki simdi teflek köyünde asma ağacımı var ya hayal dünyasında yasama sayın ağaoğlu daha yerköyün sorunlarını bilmiyosun caddesini sokağını bilmiyosun sonrada burada belediye başkanı olacaksın sence hükümet partisinde olunca bu iş bu kadar koılaymı siz de çok abartınız ağaoğlunu adam iş adamı diyosunuz alakası yok ama biz öyle kabul edelim neden yerköyden hiç adam çalıstırmamıs ben size soruyorummmm
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -2
...
Yazan whoiswho, Şubat 28, 2009
arkadaşlar herşeyi yöneticilerin üzerine atmayalım biraz da kendimizi eleştirelim, özeleştiri yapalım... yerköyde az domates varsa, üzüm bağları azalmışsa vs. bu kimin suçu... tabiki biz yerköylülerin suçu... bizim halkımız, çiftçimiz sonbaharda ekip yazın biçip geriye kalan 11 ayda yatmaya, kahvehanelerde, internet kafelerde boş boş vakit harcamaya alışmış... bakın ankara yolu üzerine nasıl ekmiş vatandaş şeftali ağaçlarını... hem yerköylü ucuza aldı hemde adam kendisi kazandı... böyle çalışalım, bakalım neler oluyor sonunda... ne demişler: sen çalış olmazsa alem sıkılsın, hey gidi küheylan koşmana bak sen, çatlarsan doğuran kısrak utansın...
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +7
...
Yazan özelharekat, Şubat 28, 2009
eleştiriye açığız ama bazıları dozunu kaçırmış.kim falan diye konuşmuş_sen bilmen belki babana sor arkadaş.yok israr ediyorsan 29 mart saat 20.00 de tanırsın bundan sonrada unutamazsın
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +2
...
Yazan özelharekat, Şubat 28, 2009
plakaya gelince daha önce açıklaması yapıldı fakat anlaşılmadı herhalde veya anlaşılmak istenmedi.mhp plakalı araba VOLKSWAGEN TOUAREG DIR.ve O araba mehmet ağaoğlunun yurtdışındaki akrabasının arabası ve şuan izne geldiler destek amaçlı arabayı süslemiş olabilirler.zaten mehmet ağaoğluNUN şuan kullandğı araba AUDİ Q7 DİR.ODA YERLİ PLAKADIR VE PLAKADA MHP DEĞİLDİR.MEHMET AĞAOĞLUNUN ARABASI AUDİ Q7 PLAKASINDA MHP YAZMIYOR.ayrıca yazsa ne olurki????????
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
...
Yazan fatih_06, Şubat 28, 2009
sen ver ısmını 29 martı bekleme telınıde ver delıkanlıysan verrsın ve erkek olanda ınsanın yuzune konusur.gorcez ne kadar delıkanlısın
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -3
...
Yazan YERKÖY666, Mart 01, 2009
Plaka da mhp yazıyor diyen arkadaş gel karargaha önünde duruyor araba bak sağda solda kafa karıştırmak için laf çıkarma. yerköy6690 nerde gördün uyduruyorsun yalan siyaseti bırakın kaldı ki yazsaydı ne olacaktı Ağaoğlu'nun kendi arabası sanki mhp plaka almış gibi. Ahmet Çalışkan arkadaş whoiswho nun da dediğin gibi maalesef üretici bir toplum olamıyoruz. Geçen sene bir çok kişiden şikayetler alındı adam domates yetiştirmiş satacak yer bulamamış hepsi çöpe gitmiş. İnsanları üretken olmaya teşvik etmek sana göre yanlış olabilir vizyon meselesi biraz bu. Yerköy'den kimi çalıştırmış derken senin çevrenden mi olması lazım kabullenmek için. Mehmet Ağaoğlu'na laf atmışsın Yerköy'ü bilmiyor diye ama Ağaoğlu'nun hemşehrileri için elinden gelenin en iyisini yaptığını sen bilmiyorsun. Burda böyle bol keseden atmak sana yakışmaz git araştır öğrenirsen sonra bunları yazmaya utanırsın.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +4
...
Yazan kurdum_66, Mart 01, 2009
yazsa hiç bişi olmaz banane ki elin arabasından babamın arabası degilş sonuçta
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +0
...
Yazan KOCA REİS, Mart 02, 2009
AZ KALDI EYY KOCA REİS..ZAFER ALLAH IN İZNİYLE BİZİMDİR.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
...
Yazan kurdum_66, Mart 07, 2009
siz zafer bekleyinn
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -2
...
Yazan kardesim siz kimi kandırıyosunuz , Mart 07, 2009
yani yerköylünün tüm suç ölemi arkadaş bu adamlar çiftçi yıllardır soğan ekiliyo tohumun kilosunu 300 kurusa alıyo adam ekiyo suluyo sonra soğan fiyatları bi açıklanıyo kilosu 100 kurus adam soğanı depoya koyuyo sonrada soğan pahalanmayınca dereye döküyo peki bu yerköy halkının suçumu baska ne yapsın adamın elinde para kalmayınca uğrasmak istemiyo iste siz hep millete attınız sonrada diyosunuz ki işimiz hizmet gücümüz millet hep sömürdünüzhımm ağaoğluna gelinca yavv adam aday olduğundan beri yazıyorum kimse cevap yazamadı hep bi bahneyle geçistiriyorsunuz simdide soruyorum yav ağaoğlu yerköye ne yaptı yerköye yaptığı bi hizmet ve bi yatırımı söyleyin yav allah aşkını çok merak ediyorum ama insaalah yerköy halkı 30 martta cevabını verip ithal adayınızı ankaraya ulustaki dükkanına gönderecez allahın izniyle
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -3
...
Yazan kurdum_66, Mart 08, 2009
kadınlara soruyon hangi partiye oy veriyon diye cvp: ampül partinin adını bile bilmiyo çogu
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -1
...
Yazan YERKÖY666, Mart 09, 2009
Ortada suç diye bir şey yok arkadaşım insanları duyarlı olmaya üretken olmaya davet ediyoruz sadece. Kimseyi kandırmaya da çalıştığımız yok Ağaoğlu'nu bilen bilir. Yaptığı hayır işleri söz konusu Yerköy ve Yerköy'lüler için yalnız bunların buralarda reklamı olmaz hayır kısmı kalmaz. Bizim kimseden kaçtığımız yok Allah'a şükür burdayız. Bu sorunun cevabını öğrenmek için fanatizmi bırak gel Mehmet Ağaoğlu her yerde halkın merak ettiği sorulara cevap veriyor sıkıntılarını dinliyor oralarda dile getiriyor zaten. Önce şu at gözlüklerini çıkarman lazım gelmiş sanki sen kimin adamısın onu bilmem ama yok sömürdünüz ettiniz şeklinde konuşmuşsun. Yerköy'ün başına geldi senin zihniyetinden bir çok insan köy gibi kaldık bir adım öteye gidemedik köy ettiniz koca ilçeyi. İnsanların aklını bulandırma Ak Parti geldiği zaman hep birlikte şahit olacağız bu kalkınmaya.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +2
...
Yazan yaw hwp aynı cevap, Mart 09, 2009
kardesim ben sana soruyorum diyorumki ağaoğlunun yerköye yaptıklarını yaz sen diyosun ki yazarsan reklam yapmıs oluruz yaw kardesim adam hiç bi sey yapmamıs oda yemeye geliyo ne yapacak ankarada ikamet ediyo karısı ve çocukları gelmeden sence bu adam yerköyde durur mu biraz mantıklı düsünelim yaw allah aşkına hep bir menffat içindesiniz ağaoğlunu belediye başkan olunca çıkarlarınız ortaya cıkaracaksınız adam gazteye yazmıs sizin 1.sıra belediye encümen adayınız neymiş işini allah rızası için yapıyomus lan siz partiyi dağıttınız o adam anca yemeye geliyo siz partiyle alakası olmayanları gittiniz partinin içinde gösterdiniz peki bu nasıl bi anlayıs zaten bunu herkes biliyo ağaoğlunu yerköy halkı istemedi merkezden atanmayla geldi bak kemal kılıçdaroğluda merkezden atandı bak başbakanda diyoki kılıçdaroğlu ithal diyo o ithal oluyoda sizin adayınız ithal olmuyomu adamınızın temayül ve ankette ismi yoktu neyse bosver sonunda kemal kılçdaroğluyla ağaoğlunun sonu hep aynı olacak
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -1
...
Yazan kurdum_66, Mart 09, 2009
bişiler yapsında yesin yapmadan yemek olmaz
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -1
...
Yazan YERKÖY666, Mart 09, 2009
1. Lanlı lunlu konuşma terbiyeli konuş bu tarz konuşmaya anca senin gibi hazımsızlar başvurur, edepsizliğin manası yok. Seviyeni her yerde belli etme.
2. Tanımadığın insanlar hakkında yemeye geliyor falan deme kimsin ki böyle bir insana iftirada bulunuyorsun. Yiyeceğine dair tek bir kanıtın var mı Allah sen ve senin gibileri ıslah eylesin konuşmaktan aciz iftiradan başka bildiğiniz bir şey yok.
3. Cahilliğin sözlerine vurmuş o son yapılan telefon anketi Ak Parti merkezli değil onu başkaları yaptırdı bizzat Abdulkadir Aksu öyle bir anketin olmadığını söyledi.
4. Temayül de yok diyorsan benim de sana diyecek sözüm yok. Bir zahmet internete yaz öğren kim var kim yok bu kadar bir habersin hala gelmişsin konuşuyorsun bilip bilmeden.
5. 35 yıldır sen Yerköy'ün içinden birini gördün mü alsın çıkarsın Yerköy'ü bataklıktan. Sürekli geri gittik devam da ediyoruz gitmeye. Adam burda büyümüş yetişmiş orta yaşlara gelene kadar sonra da Ankara'ya göç etmiş. Sen ve senin gibi at gözlüklü insanlar bu ilçeyi iyi yönetse bu insanlar göç etmez. Burada kaç yıl yaşadığını milyon kere yazdık yeter hala ithal aday diyebiliyorsan sende art niyet var demektir. Mehmet Ağaoğlu senden daha iyi Yerköy'lü haddine değil bu konuda ona damga vurmak. 6. Hizmet aşkıyla gelen durur tabi ki neden durmasın sen az mantıklı düşün de öyle yaz. Ankarada niye bulunsun belediye başkanı olduğunda geç bunları.
7. Her gittiği yerde neler yaptığını hemde hiç bir sıfata sahip olmadan anlatıyor adam lütfedip gider dinlersen o zaman bunu deme hakkına sahip olursun. Önce dalkavukluğunu yapmayı bırak milletin sonra tarafsız bir gözle bakmaya yüreğin yeterse gider dinlersin. O zaman anlarsın utanırsın ama senin bu erdeme sahip olmana ihtimal vermiyorum.
8. Son olarak encümen adayları hakkında kimse gelip ağzını açmadı bile herkes teşekkür etti. Senin gibi maksatlı yorum yapan istisnalar kaydeyi bozmaz onlara da iftira at sen mutlu oluyorsan. Seni bu platform da ciddiye alıp da sana inanacak adam olmaz. Önce üslubuna konuşmana bak magandavari külhanbeyi tarzı saygısız söylemlerle halkı kandıramazsın. Sanıyorum sende halkı çantada keklik görenlerdensin halk seni de adayını da çantaya keklik niyetine koyar yollar merak etme.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
...
Yazan YERKÖY666, Mart 09, 2009
Sonuncusu onu da ekleyelim sözlerinin hiç biri karşılıksız kalmasın. Demişsin ya ne çıkarınız var diye biz üç beş kuruşluk işlerin peşinde koşmayız.İnsan psikolojisinde senin gibilere bir deyim var. Derler ki eğer insan diğerine itham da bulunuyorsa bir tahminde bulunuyorsa önce kendini baz alarak yola çıkar karşıdakinin fikirlerini de kendi düşündükleriyle paralel olduğunu düşünür. Seninkisi de aynı hesap kimseyi kendinle karıştırma bizim işimiz olmaz öyle işlerle.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +2
...
Yazan kurdum_66, Mart 10, 2009
ki,me diyon yERKÖY666
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -2
...
Yazan emir66, Mart 11, 2009
bu sene senin sewnen akp hadi göreyim gönüllerin baskanları
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +0
...
Yazan mahmutlu, Mart 11, 2009
bu tip insanlar etrafındakıleri ancak boyle zamanlarda tanırlar.kenarda oturup ankaradan aday eleştirmek kolaydı ne oldu kolaymıymıs kaybetmek ne demek hele hele davaya ihanet ne demekmiş bunu tadacaksın ki neler yasatmısın ınsanlara öğreneceksin.ben şunun ağabeyiyim ben bunun baskanıyımla bu ısler olmaz.herkes kendi guzellığini gorecek ayna sandıktan cıkacak.ama ne olursa olsun yerkoylu cıkacak.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -2
...
Yazan YERKÖY666, Mart 12, 2009
Mahmutlu Ağaoğlu yanında olan insanlara nasıl destek verdiğini bir de onlara sor istersen. Yabani ot gibi çıkmışsın ortaya ama Ağaoğlu hiç bir arkadaşını yarı yolda bırakmaz Ağaoğlu bundan dolayı sevilir. Senin bunu anlaman mümkün değil. Meydan okur tavırlarla yazmışsın ama 30 Mart günü sen burada bu lafları yerken görmek isterim. Ben burada olacağım sende burada ol ki o zaman görelim kim neler öğreniyor o zaman da hazımsızlıktan neler söylersin bilemem. Sen dava nedir öğrenirken Ağaoğlu bu yollardan dönüyordu. Hiç birinizin çapı yetmez bunu sorgulamaya. Böyle bir insanı eğer mhp baş tacı edemediyse ona da yazıklar olsun. Kim kimi yarı yolda bıraktı acaba bu kadar has ülkücü varken diğer partilerden transferler divana olsun milletvekilliğine olsun kim tarafından yapıldı. Sana ezberle diye öğretilen dava yok artık. Davayı da güden insanları görüyoruz eskiden eser yok sonuç mhp nin maksimum aldığı oy yüzde 18. İşte bundan dolayı bu yanlış politikanız yüzünden partiniz ne halde siz hala başkasında arayın hatayı tatmin olun. Yeni bir sayfa açıldı artık Ak Parti var. Allah'a şükür bu zihniyetinizle gücümüze güç katıyorsunuz. 30 Mart sabahı Yerköy halkı saf değil sizi sandığa öyle bir gömecek ki burada tek kelime yazamayacaksın bundan emin ol. Allah'ın izniyle farkla iktidara geliyoruz.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +1
...
Yazan bennnn, Mart 12, 2009
ben davayı ogrenırken onlar satmakla mesguldu.o otgıbı lafını geri sana iade ediyorum sevıyesızlık etme capsızlıgın bır anlamı yok terbiyeli ol.lıder teskılat doktrin temel esastır.teskılat belli ülkücü olmak ıcın.30 martta gorusuruz....
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +0
...
Yazan YERKÖY666, Mart 12, 2009
Bana çapsızlık etme derken önce aynaya bak artık sandıktan mı cıkar o ayna bilemem de konuşma tarzın bir adaya karşı hoş değil. Ben sana senin hitap şeklinle cevap verdim. Zamanında bu mücadelenin içinde olmuş bir insan için bu tarz ifadeler kullanman senin ne tür bir gaflet içinde olduğunu gösteriyor. Sizde cafcaflı söz çok da icraat yok. Yozgat'ta, Yerköy'de kutlamalarınızı hatırlatırım genel seçimden önce meydanları getirdiğiniz insanlarla doldurmuştunuz ama sonuç hüsran olmuştu. Yine de Allah'a şükür kalabalığımız daha fazlaydı 30 Mart'ta görüşürüz.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
...
Yazan benimle aynı fikirdesin, Mart 12, 2009
ben sana mhp kazanacak demedim kaznamayacaklarını biliyorum.ama mevcut adayınızda kazanamayacak.cafcaflı fılan sallama şimdi.kutlamaya gelince bızım senle aynı fıkırde olduğumuzu bil bende karsıyım oyle seylere sevıyesızlık bence.ama ben yerkoylu olsunda kım olursa olsun diyorum.bundada anlaşalım.yoksa ben ufak tefek seylerle uğrasmıyorum.beni bağlayan ilgilendiren yonu yerkoylu baskan istiyorum.yerkoylu olarakta bu benim anlaştıksa seninde hakkın değilmi?
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -2
...
Yazan YERKÖY666, Mart 13, 2009
Arkadaşım kusura bakma ama ne mhp lisin ne ak partili ne de seni ilgilendiren kısmı var bahsettiğin davanın ama bunla alakalı söylemde bulunmussun. Dava satmayı görürsün diye yazmışsın yukarıda kardeşim o zaman üstüne vazife olmayan inanmadığın bir şey adına sen neden konuşuyorsun böyle ifadeler kullanarak. Hiç kusura bakma ama bu lafları sırf karalamak için ettiğini göstermiş oldun bize. Bende katılıyorum aday Yerköy'lü olsun Ağaoğlu senden benden iyi Yerköy'lü zaten bunun nesini tartışacağız. Ankara'ya taşınmış olması memleketini değiştirmez ki. Bende şimdi Erzurum'a gitsem Erzurumluyum mu diyeceğim. Yanlış düşünüyorsun.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +1
...
Yazan orası, Mart 13, 2009
orası oyle degil işte,nufus kutugu onemlı benim icin.karalama diye bişey yok bu sadece fıkır ve ben bu fıkırdeyım.benim karalamamla senın ovmenle bısey olmaz zaten.nıye bu adaylar cıcekdağını tercih etmediler,sen yerkoyluysen keske sen aday olsaydın ben bundan gurur duyardım senide desteklerdim hemde gururla,hemde öve öve calısır cabalardım senin icin.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -1
...
Yazan oynatırırım seni, Mart 13, 2009
terbiyeni tak yoksa ben sana takarım,haddını asma otur oturduğun yerde ahlaklı ol,bu laflar hep sana fazlasıyla iade terbiyem müsade etmiyor yazmaya ama senın bos biri olduğun bellı konusmaktan yorumdan acizsin.benim adaylarım abdullah asilsoy ayhan celık ali rıza arslan rafet celik.kımsenın değeri senı baglamaz....
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -1
...
Yazan YERKÖY666, Mart 13, 2009
Herkesin fikrine saygım var ama nüfus kütüğü ne derece önemli hizmet adına. Ağaoğlu Kars'dan Van'dan değil ki buraya aday olsun yanıbaşımızdaki kardeş ilçe Çiçekdağı'ndan. Her gün oraya gidiyoruz ordan geliyorlar sürekli içiçeyiz ayrım yapamayacak kadar yakınız. Ayrıca burada çok sayıda Çiçekdağlı var o arkadaşlarımızda burada yaşıyorlar oy kullanmasınlar mı? Artık kütüğe bakarak nereli olduğuna bakmak eskilerde kaldı insan kendini nereli hissediyorsa oralıdır. Kütük işine girersek Osmanlı döneminden falan işin içinden çıkamayız Allah bilir atalarımız nereden gelmişler. Belki benim dedemin dedesi de Mısırdan gelmiştir o zaman ben Mısırlı mı oluyorum bunun ölçüsü olmaz yani. Ağaoğlu Yerköy'de büyümüş yetişmiş yıllarını buraya vermiştir kendini de Yerköy'lü hissedip buradaki insanları da her gittiği yerde sahiplenmiştir. Adaylık herkesin yapacağı bir iş değil ben sırf Yerköy'lü olduğum için aday olamam yakışanın olması lazım. Yerköy'ün son senelerine bakalım gidişatımız hoş değil yıllardır maalesef üzülsek de değişen bir şey yok. Artık bu tarz anlam veremediğim tabuları yıkmanın vakti geldi. Bu durumdan en çok Yerköy zarar görüyor. Oy verirken kütüğe bakarak değil projeleri başkanların karakterlerini göz önüne alarak oy verelim tek isteğim bu. Öyle yapalım ki bu durumdan Yerköy kazançlı çıksın.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +1
...
Yazan YERKÖY666, Mart 13, 2009
Bir de demişsin ki benim karalamamla senin övmenle bir şey olmaz demişsin. O zaman karalama amaçlı davayı nasıl satarsın falan tarzı laflardan kaçınmanı tavsiye ederim. Yerköy'lüye karalama siyaseti yapmak yakışmaz. Buna kimsenin ihtiyacı olmamalı bu tarz bir ifadeyi kabul etmek mümkün değil. Burada bunları okuyan insanların aklını da bulandırmamak lazım. Bu sayfada bir çok çamur at izi kalsın diyen münasebetsiz arkadaş var onlara ayak uydurmayın herkes adayını karşıdakine çamur atmadan desteklesin kimsenin itirazı yok.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
...
Yazan tebrik ederim, Mart 13, 2009
kımsenin aklını bulandırmak amacım yok,ama mhp den aday olması daha uygun olmazmıydı?allah ıcın soyle.ama aday edılmedımıde boyle bırsey yaptı.tamam yıllarını ver bırı tepeden gelsın senın yerıne aday olsun oyleyse agaoluna helal olsun ama keyfı gıttıyse ayıp olmustur demi?aday etmedılerde aday olduysa kazansın namerdımkı kazanmasını ısterım.ama keyfıyse yazık etmıs olmazmı?
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +0
...
Yazan YERKÖY666, Mart 13, 2009
Ağaoğlu geçmişte haklısın ülkücü geçmişi var yalnız eskide kalmış bir dönem artık bu. Şunu söyleyebilirim Mhp'ye başvuru falan yapmadı yalnız Mhp maalesef kendi için zamanında mücadele etmiş bir insana da hakettiği değeri vermedi. Yani anlatmak istediğim kendini düşün bu kadar emek verdikten sonra herhangi bir şey için örneğin dava bunun için yıllarını harcadıktan sonra seni sahiplenmesi gereken insanlar senin karşında olursa orada bulunmanın da manası olmaz değil mi yanılmıyorum. Bir çok ülkücü parti içindeki rant mücadelelerine kurban gitti sahip çıkılmadı. Artık Mhp li şeklinde lanse edilmesini istemiyoruz çünkü artık Ak Parti var Ağaoğlu Yerköy'den Ak Parti adayı ve Ak Partililer onu bu makama layık görmüşler. Zaten Ak Partinin de içinde hatrı sayılır derecede eski ülkücüler var bu da bence durumu anlatıyor. Satma diye bir şey kesinlikle söz konusu değil bunu kesin ve net bir dille söyleyebilirim. Tanıyanlar bilir karakterinde asla olmayan bir özellik bu.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +2
...
Yazan guzelll, Mart 13, 2009
allah yardımcısı olsun.madem senın gıbı samımı ınsanlar boyle dusunuyor o zaman sana helal olsun.bu sekılde ınsan kazanabılırsınız bende senın fıkırlerını begendım takdır ettım.ama o bıtane ozel hareketcımı ne var oylelerı agaoğluna zarar verıyor.onları yola getırın mılletı kaybetmesın ıyı dusunsun agaoğlunu cok sevıyorsa ınsanları ondan soğutması.senın gıbı olsun.can feda yoksa olmaz bu işler...
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
...
Yazan YERKÖY666, Mart 13, 2009
Bende anlayışın için ve beni dinlediğin tarafsız yaklaştığın için teşekkür ederim. Zaten bu şekilde olmalı konuşmalar katılıyorum bende sana. Seçimden çıkan sonuçlarda inşallah Yerköy için hayırlısı olur öncelikli temennimiz budur tabii ki.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
...
Yazan HayaT, Mart 13, 2009
Arkadaşlar konuşma ve eleştirme şekillerimizi dikkat edelim.İnsanlar burayı okuyor ve ona göre yorum yapıyolar.Acaba burdaki biraz dikkatsizce yazılmış yorumları okuyanlar yerköy hakkında ne düsünür..

Gerekli uyarıları dikkate almayıp küfür hakaret içerikli mesaj ve yorum yazanlar siteden uzaklaştırılacaktır. Şimdiden teşekkür ediyorum..
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +0
...
Yazan yerkoy666 tesekkur, Mart 13, 2009
yerkoy 666 bendende sana tesekkurler,insanları sevmeyenler insanlarla aynı noktayı bulamazlarşbız konusarak anlaştık.allah ızın verırse 30 mart sabahı dileklerın yerine gelir.ama merak edıyorum herkes gıbı bu secimlerın sonu ne olacak,ama ne olursa olsun hayırlısı olsun.ben sıze tekrar tesekkur edıyorum,yolunuz acık olsun,allah yardım etsın.ısmımı vermek isterdim ama olmaz.baska bır zaman ınsallah.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
...
Yazan salmanlı666900, Mart 13, 2009
SAYIN ALİRIZA ARSLAN HAYATININ EN DOGRUSUNU YAPTI EMIN OLUN SAATET PARTISINE DESTEK VERECEGİ İÇİN ALIRIZA BEY DOGRU OLANI YAPTI İŞTE YERKOY SEVDALISI DIYE BUNA DERLER ÇUNKU KAZANAMAYACAGINI BILDI VE SAATET PARTISINE DESTEK VERME KARARI ALDI BU YAKLAŞIMI AYHAN ÇEWLIKTENDE BEKLIYOR SALMANLI BOLDESI INŞALLAH YERKÖ BIZIM YERKÖYUMUZ TUM ADAYLARIN SAADET PARTISINI DESTEKLEYECEGINI BEKLIYORUZ İNŞ ALIRIZA ARSLAN ILK ADIMI YAPMIŞ OLDU KARARINI ALDI ŞİMDİ AYHAN ÇELIK VE RAFET ÇELIKTENDE AYNI TAVIRI BEKLIYORUZ ÇÜNKÜ GELMİŞ GEÇMİŞ OLAN BIR ŞEY BİZİM BOLGEMIZ SAYIN AYHAN BEY VE RAFET BEY YERKÖYU SEVDALI OLARAK ABDULLAH ASILSOYLA MUCADELEMIZIE DEVAM EDELIM İNŞ
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -3
...
Yazan gülmek66, Mart 13, 2009
özel harekatcı kardesım destekledıgın akp yerkoy beledıye baskan adayı mehmet agaoglu gıbı sende rajon kesmeyı adam dovmeyı ıyı bılıyorsun ama artık turkıye 1980 oncekı gıbı degıl o işler bıttı artık yerköy halkı 1980 oncesınde vurucu kırıcı adamlara 29 martta cevabını verecektır
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +0
...
Yazan YERKÖY666, Mart 13, 2009
Gülmek66 kimse burada Mehmet Ağaoğlu'nu temsil etmiyor veya onun ağzından konuşmuyor önce bunun ayrımını yapalım. Yorum yapan birinin dediklerini onun ağzındanmış gibi algılama. Mehmet Ağaoğlu senin bulunduğun iddialardaki gibi bir insan değil. Kimi dövmüş kime racon kesmiş kulaktan dolma sağdan soldan duyduklarını da buraya sanki öyleymiş gibi yazma. Artık bazı arkadaşlar bir açık bulmak için tüm kozlarını kullanıyor. Eğer dediğin gibi biri olsaydı Ağaoğlu emin ol bu denli kavgada bile söylenmeyecek iddialarda bulunanlara bunları dedirtmezdi. Ne iftiralar duyduk hepsine güldük geçtik halk da aynısını yapıyor zaten hiç umutlanma. Halk her zaman mağdurdan yana olur senin gibi çamur atanın yana değil.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +3
...
Yazan özelharekat, Mart 14, 2009
Açık ve net elli kere söyledim M.Ağaoğlu hakkında kimse bilmediğini konuşmasın iftira atmasın karalama yapmasın herkesin bir ailesi bir çevresi var.Ama yok bazı çakallar inada karalama yaptı.Şunu bilin 30 martta AĞAOĞLU ister kazansın ister kazanmasın büyük ihtimal kazanacak ama bu karalama yapanlar devam ederse 30 mart ta çakkallar arkalarına bakarak dolaşsınlar.Yeter herkesin bir sabrı var 30 marrta tek tek araştıracam ama bir şekilde ellime geçecekler.ALLAH o zaman banamı yazar yoksa üç beş çakalamı yazar o zaman görüşürüz.Ben uyarı mı yapıyom karalama yapmayı bırak herkesin bir sabrı var..
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +7
...
Yazan bırak, Mart 16, 2009
bırak sunu sen agaoğluna zarar verıyorsun.bıraz rahat ol senın bu davranısların cok yanlıs.ağaoğlunu sevıyorsan boyle yapma.cok cahılce bır davranıs ıcındesın ınsanları soğutma.bu boyle olmaz agaoğlu duysa senı ne yapar dusun bıraz.senın gıbı iki kişi daha yazsa secımı kaybeder hemde kazanmaya yakın olduğu bır secımı?
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -5
...
Yazan YERKÖY666, Mart 19, 2009
Arkadaşlar site yapım aşamasında ama Mehmet Ağaoğlunun projelerine buradan bakabilirsiniz www.mehmetagaoglu.com.tr
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +4
...
Yazan aoçelik, Mart 21, 2009
sayın ayhan çelik.beni çok iyi tanırsın bende seni.
özgeçmişinizi okurken dikkatimi çekti çelikler tekstil fabrikasında 500 kişiye iş verdiğiniz yazıyor sanırım yanlış okumadım.sadece bir cevap istiyorum
o 500 kişinin[İYİ BİLİYORUM ARALARINDA AKŞAM EKMEK PARASI OLMADIĞI İÇİN AÇ YATAN LAR VARDI] kaçının sizde hala alacagı var.MESELA BENİM SİZDE ALACAGIM VAR.BEN O ALACAGIMI SİZDEN DEĞİL YARIN MAHSER GÜNÜNDE BABANIZDAN İSTEYECEĞİM.İNANAN BİRİ OLDUĞUNUZU SÖYLÜYORSUNUZ SANIRIM NE DEMEK İSTEDİĞİMİ ANLAMIŞINIZDIR
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +0
...
Yazan inci, Mart 22, 2009
ben akp adayınıda diğer adaylarıda tanımıyorum senede 20 günlüğüne yerköye geliyoruz 20 yıldır hersene geliyorum ailemle birlikte ben devlet memuruyum ve türkiyenin doğusundada batısındada görev yaptım ben yerköylü kadar saf millet görmedim herkes konyaya bizim yerköylüler anyaya gidiyor 20 yıldır yerköye çivi çakılmadı 20 yıldır yerköyün yolu yok yerköyün suyu yok yerköyün hiçbirşeyi yok yok oğlu yok kardeşim artık uyanıniktidarda kim varsa onun adayına verin iktidar partisi haricinde gelecek hangi aday olursa olsun yerköye çivi çakmaz kendi yağında kavrulur bizler memleketimize geldiğimizde temiz yollar istiyoruz bakımlı park bahçeler istiyoruz içme suyu istiyoruz kısacası insanca yaşamak istiyoruz yerköylünün ankaralıdan istanbulludan ne eksiği var lütfen saçma düşünceleri çekememezlikleri koltuk sevdası güdenleri yerköyü düşünmeyenleri bir kenara bırakalım milliyetçiliği slogan atmaktan ibaret görenler sosyal demokrasiyi ranta dönüştürenler dini istismar edenler menfaati için parti parti gezen adaylar lütfen aklınızı başınıza alın yerköy ve yerköylü kazansın yerköyün kazanması dileği ile herkese saygılarımı sunuyorum...
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +2
...
Yazan cakcaklıosman, Mart 24, 2009
sevgili hemşerilerim haftasonu 2 günlük ziyaretimde seçim çalışması yapan akp adayı sayın ağaoğlunun bir çalışmasında bulundum İzlenimlerim aynen aktarayım yerköyle alakam sadece misafirlik çerçevesinde ama ağaoğlu bırak yerköyü mahalle muhtarı dahi olursa haksızlık adamcağız bir cümleyi kurup sana aktaramıyor yanında gelenlerde olmasa niye geldiğini dahi anlatamayacak kadar beceriksiz. Maksatımız yerköyün kazanması ise ali rızayı mumla ararsınız ağaoğlu seçilirse .
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -1
...
Yazan YERKÖY666, Mart 24, 2009
Cakcaklı osman bende aynı çalışmalarda bulunuyorum ama nedense algılarımız farklı. Kardeşim sen sanki önceden destekliyordum ama bunu görünce vazgectim der gibi konuşmuşsun ben senin bir çok yazını gördüm bilip bilmeden Ağaoğlu'na sallayan. Bu demek oluyor ki senin zaten neyse söylemin de o olur. İstediğin kadar beceriksiz de Ağaoğlu tüm Yerköy'ü gezdi insanlarla konuştu herkes fikir sahibi. Seçim zamanı göreceğiz bakalım kim beceriksiz sayın Arslan 1000-1500 oyda kaldığında kimin becerikli kimin beceriksiz olduğu yönünde bir kanıya varırsın. O zaman siz misafirleri seçimden sonra yerine yollar millet.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +1
...
Yazan YERKÖY666, Mart 24, 2009
***Bu demek oluyor ki senin zaten niyetin neyse söylemin de o olur. İstediğin kadar beceriksiz de Ağaoğlu tüm Yerköy'ü gezdi insanlarla konuştu herkes fikir sahibi.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +1
...
Yazan cakcaklıosman, Mart 24, 2009
yerköylü666 arkadaşım sen yanılıyosun sayın aslanın alacağı oy 1000 civarı oda belki. ama boş geziyosunuz yerköyü gezmek önemlimi. Ben ağaoğlunu 15 yıldır bilirim senin gibi, sadece seçimde tanışmadım ve ayrıyeten bi beklentimde yok çünkü ben ağaoğlunun üstündeyim???. İyi bir insan mükemmel bir kişilik malını ve canını güveneceğin kadar güvenilir ama bu demek olmuyorki iyi bir başkan olacak kesinlikle öyle bir yeteneğe haiz değil.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -1
...
Yazan cakcaklıosman, Mart 24, 2009
ayriyeten önceden destekliyordumda şimdi desteklemiyorum demedim halen destekliyorum ama kesinlikle kişiliğine verdiğim bir destektir.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +1
...
Yazan T.YERKÖYLÜ, Mart 24, 2009
Sayın Agaoglu çok kaliteli bir insan olabilir. Ama, Yerköylü olmadığı için bence kazanma şansı çokaz. Gönül isterdi'ki AKP adayı yerköylü olsun bizde iktidarın nimetlerinden yararlanalım. Bir Metin AYNA örnegi yaşamıştık. SAYIN AGAOGLUNA BAŞARILAR
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -1
...
Yazan cakcaklıosman, Mart 25, 2009
T.yerköylü kardeş atrık dünya küresel adayların dil,din,ırk,cinsiyetinin önemi yok bence ağaoğlu yerköylü olduğu yada olmadığı değil önemli olan kapasitesi 50 yıldır yerköylüler yönetiyoa ne oldu ne gelişti ne değişti Hem daha iyi yerköylü olmadığı dünyaya at gözlüğü ile bakmaz ve iş yaparken ahbap çavuş ilişkisi olmaz.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -1
...
Yazan YERKÖY666, Mart 25, 2009
Osman arkadaşım ben 15 yıldan fazla süredir tanıyorum Ağaoğlu'nu. Bana göre tabi ki gezmek önemli insanlar bir adaydan bunu bekliyor dertlerini sıkıntılarını dinlemesini istiyor. Ancak misafirim diye belirttiğin için hak veriyorum bilmeyebilirsin Yerköy'ün insanı sahiplenmesini istiyor adayın doğal olarak ilgisiz birine kimse oy vermez. Bundan dolayıdır ki tabi ki ev toplantıları yapmak önemli. Ağaoğlu'nun üstünde altında tartışmasını yapmaya luzum yok ne işle meşgul olduğunu da bilmiyorum Allah seni hayatta muvaffak etsin o ayrı konu. Ancak yanıldığın bir nokta var senin adayının genel başkanı, hani demişsin ya Ağaoğlu'nda konuşma becerisi yok, meydanlarda öksürmekten içtiği sigaralardan dolayı sesi bile çıkmıyor. Kağıda bakmadan konuşma yapamıyor sayın Bahçeli koskoca MHP gibi köklü bir partinin genel başkanlığı görevini hala sürdürüyor. Bu konuda yanılmıyorum sanırım değil mi Bahçeli genel başkan oluyor da Ağaoğlu Yerköy'ün belediye başkanı olamıyor mu velev ki dediğin gibi konuşamıyor Ağaoğlu. Zaten lafla peynir gemisi yürüseydi Ali Rıza Arslan bire bin katıp güzel anlatıyor ondan iyisi olmazdı.Adam hibeden girip jeotermalden çıkıyor her konuşmasında başka bir şey yok. Eğer hitabet sanatı insanlara sataşmak dil uzatmaksa haklısın Ağaoğlu halka hitap edemiyor. Ağaoğlu kimseyi karalamadan Yerköy için neler yapabileceklerini dile getiriyor diğer adaylar gibi halkın ilgisini çekmek için popülist sözler sarfetmeden. Nasıl konuştuğunu insanlarla diyalogunun ne ölçüde olduğunu merak eden arkadaşlara karargahımızın kapısı açık herkese buyursunlar çayımızı içsinler o zaman eminim sağlıklı karar verebileceksiniz.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +1
...
Yazan cakcaklıosman, Mart 25, 2009
lafla peynir gemisi yürüten ülkemizde kim var şu anda davos fatihleri falan kimi çağrıştırıyor sence. Sokaktaki çocuğa meydandaki anaya kamudaki memura hakaret ederek siyaset yapan kimki aceep. Daha dün kendi hazırladığı seçim yasası ile millete laf kalabalığı yapıp bu ysk da çok oluyo deyip garip müslümanın oyuna gözdikmedimi sizin dinleme özürlü başbakanınız. Devlet bey konusuda haklısın yüksek teknolojiyi kullanmıyorda kağıttan okuyor o bi eksiklik. Ayrıyeten sigar içmeside çok büyük ayıp valla.

Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -1
...
Yazan YERKÖY666, Mart 25, 2009
Şu popülist yaklaşımı bırak arkadaşım Devlet Bey in hükümeti döneminde ağırlığı olsaydı da astırsaydı apoyu ipler dolanıyor ortada sabah akşam bağırıyor. Astıramaz niye çünkü sayın Bahçeli maalesef mecliste her dönem kuzu rolünü iyi oynuyor. Meydana çıktığın zaman ip atmak mesele değil halka bunu ispat etmek mesele. Şimdiye kadar bir başbakan çıkıp da onun yaptığını yapamadı bundan da en çok mhp liler rahatsız oldu niye çünkü Erdoğan Türkiyenin başbakanının nasıl davranması gerektiğini gözler önüne serdi. Bende yerinde olsam bunu kıskanırdım haklısın. Bu başörtüsü ile ilgili teklifi mhp meclise getirmedi mi seçimlerden sonra sana soruyorum o zaman mhp müslümanların oyuna mı göz dikti??? Devlet Bey kişilik olarak düzgün lider olarak yetersiz bir başkan. Sayısız mhpliyi dışlayarak yerlerine anaptan transferlerle bir kadro kurdu bu partinin adı da mhp oldu. Bu kadar yıllık genel başkan hala kağıda bakmadan konuşma yapamıyorsa o zaman halka hitap edemediğinin göstergesi değil de ne? Farkındaysan maalesef Ağaoğlu'ndan ekmek çıkmayınca işi Ak partiye kaydırdın buradan da sana ekmek çıkmaz arkadaşım. Konuyu bu alanın yaratılmasındaki amacın tamamen dışına çıkarak konuşmayı farklı yerlere taşıdın gücünüzün yetmediği noktada nerde açık görürseniz oradan karalamaya çamur atmaya başlıyorsunuz. Yerköyün yolu çamur olabilir ama insanı pırıl pırıl çamurla yapılan siyasete prim vermez.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +1
...
Yazan özelharekat, Mart 26, 2009
Açık ve net elli kere söyledim M.Ağaoğlu hakkında kimse bilmediğini konuşmasın iftira atmasın karalama yapmasın herkesin bir ailesi bir çevresi var.Ama yok bazı çakallar inada karalama yaptı.Şunu bilin 30 martta AĞAOĞLU ister kazansın ister kazanmasın büyük ihtimal kazanacak ama bu karalama yapanlar devam ederse 30 mart ta çakkallar arkalarına bakarak dolaşsınlar.Yeter herkesin bir sabrı var 30 marrta tek tek araştıracam ama bir şekilde ellime geçecekler.ALLAH o zaman banamı yazar yoksa üç beş çakalamı yazar o zaman görüşürüz.Ben uyarı mı yapıyom karalama yapmayı bırak herkesin bir sabrı var.. TEKRAR SON KEZ SÖYLÜYORUM
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +2
...
Yazan cakcaklıosman, Mart 26, 2009
bak arkadaşım çakal kastın la haddini aşıpta bana dil uzatıyosan benim yerim belli bu şekilde demogoji yapma polat alemdar ayaklarını bi geç bakalım artık sende izleme kurtlar vadisini bariii. Sonu başı yok ben en sonda söyleyecemi başta söylerim geç oraları sözün banaysa.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -2
...
Yazan gülmek66, Mart 26, 2009
ozel harekatcı kardesım destekledıgın adayın 80 den once bu memlekette kırsehırde ne dumenler cevırdıgını ne mafyalıklar yaptıgını herkes bılıyorda bı sen bılmıyorsun galıba
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +0
...
Yazan Gelincik66, Mart 29, 2009
Tebrikler
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +1
...
Yazan cakcaklıosman, Mart 30, 2009
sayın ağaoğluna ve yerköye hayırlı olur inşallah. tebrikler.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +1
...
Yazan YERKÖY666, Mart 31, 2009
Hayırlı uğurlu olsun Mhp li arkadaşların da osman arkadaşımız gibi sağduyulu davranmasını rica ediyoruz. Artık herkesin başkanı ağaoğlu.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +0
...
Yazan atila, Nisan 01, 2009
sayin yerkoylu hemserilerim bildiniz gibi secimler bitmistir agaoglu yerkoy belediyesinin baskani olmustur kendisini tebrik ederim fakat yerkoyumuz kazanacakmi onuda yapaca calismalarini takip ederiz ihttidar partisi afantaji kulanarak yerkoyumuzde kazanir umidederim saygilarimla,,,,,,,,,mesut, demir cak cak koyu
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +0
...
Yazan deli kurtlar, Nisan 06, 2009
özel harekat BİZ SENİN GİBİ KURT POSTUNU GİYMİŞ ÇAKAL ÇOK GÖRDÜK ASLANIM ÇOK GÖRDÜKK SENİDE GÖRDÜK AMA ARKANI DÖNÜP KÖŞEYİ FIRILDAK GİBİ DÖNDÜN...
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +0
...
Yazan kul hakkı, Nisan 06, 2009
ben ne akp li ne mhp li nede chp nede başka bir partili değilim kim güzel hizmet edecekse allah onu bize 1 adım daha yakın kılsın...ama şuna inanıyorıumki bu seçim yerköyde adaletli bir seçim olmadı namık kemaldeki hileler oy pusulalarının akp evet olarak basılı çıkması bütün bunlara bakarak bir degerlendirme yapılırsa adaletli bir seçim olmadı....
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +0
...
Yazan aslan parçası, Nisan 19, 2009
ÖNCELİKLE HAYIRLI OLSUN SAYIN BAŞKAN.SENDEN İSTEDİĞİMİZ YERKÖY Ü TEMİZ,YOLLARI DÜZGÜN,ÇARŞI VE MAHALLELERİ TEMİZ BİR MEMLEKET HALİNE GETİRMENİ İSTİYORUZ.DIŞARIDAN BİR İNSAN YERKÖYE GELDİĞİ ZAMAN BU NASIL BİR SEHİR DENMESİNİ İSTEMİYORUZ.YERKÖYÜMÜZÜ TEMİZ GÖRMEK İSTİYORUZ İNSALLAH BÖYLE OLMASI DİLEGİYLE . BASKANLIGINIZIN HAYIRLI OMASINI DİLERİM TEKRAR .....YUNUS BOYBEY
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: -1

Yorum Yazın
Yorum ekleyebilmeniz için giriş yapmanız gerekiyor. Henüz bir hesabınız yoksa lütfen kayıt olun.

busy